Min scrapblogg

På stapplande ben försöker jag mig på att skapa en blogg. Just nu är den bara tänkt att användas till att lägga ut mina scrapalster. Vem vet, jag blir kanske lika fast i bloggvärlden som jag blivit i scrapvärlden. För scrapbooking är en relativt ny hobby som jag skaffat mig. En helt ny värld har därmed öppnat sig. Jag lever och andras scrapbooking och min sambo skulle nog inte dra sig för att påstå att jag blivit en scrapoholic. Med glimten i ögat förstås. Det har slukat mig med hull och hår. Jag har så många idéer som jag vill genomföra, så mycket som jag vill skapa. Tyvärr räcker inte dygnets 24 timmar till! Jag kan sätta mig när barnen lagt sig på kvällen vid niotiden och tänka att jag ska bara… och vips så är klockan två på natten. Det är sanslöst vad uppslukad man blir. Jag tappar tidsuppfattningen totalt.

AllIneddisYou_3

A true scrapbook addict
is one who stages photographs
to match paper she likes.

Author: Unknown

Fler träffande Scrapbook Quotes hittar du på http://www.scrapbook.com/quotes/cat/149.html


2 thoughts on “Min scrapblogg

Kommentera

