Bingoutmaning

Utmaningen som jag håller på med ett bidrag till är i full gång. Det visade sig vara en bingoutmaning. Man väljer utifrån en ”bingobricka” med tre gånger tre rutor, där det i varje ruta står skrivet något, som exempelvis ”mönstrat papper”, ”knappar” eller ”bild”. Dessa ord representerar saker som ska finnas med på alstret man skapar. Man väljer en rad, vågrätt, lodrätt eller diagonalt. På raden som jag valde stod det ”metalldekoration”, ”mönstrat papper” och ”pärlor”. Utöver detta får man ha med vad man vill. Alstret ska vara monokromt, det vill säga endast ha en färg. Dock får man använda hela nyansspectrat av färgen man väljer. Jag plockade ihop lite olika nyanser av rosa (Det var ju otippat! NOT!) till kortet jag ville göra. Papper, band, metallhänge, pärlor, blommor… Satt ett par timmar i går kväll (läs natt) och fick ihop något jag är ganska nöjd med. Tänkte fotografera det idag när det var ljust, men jag jobbade över och kom inte hem förrän det var bäck svart, så jag fotar och lämnar in bidraget imorgon istället (Klockan är tre på natten så det blir ju idag…) och lägger även ut det här på bloggen. Har tittat på de bidrag som redan är inlämnade och det blir en tuff konkurrens. Räknar inte med att vinna.

Scrapbooking isn’t just my hobby…
It’s an Obsession!!

Author: KellyCali

Fler träffande Scrapbook Quotes hittar du på http://www.scrapbook.com/quotes/cat/149.html

Kommentera

