På Hjärtevägen…

Jag tänkte att det skulle vara roligt att göra lite digitala stämplar som man kan sälja på nätet. Eftersom jag har en förkärlek för hus blev den tanken till några hus på Hjärtegatan i Kvarteret Hjärtat. Jag vet inte om de duger för att sälja eller ens hur man praktiskt går till väga för att sälja dem på nätet, men de var väldigt roliga att göra iallafall. Här är ett smakprov på det som jag har åstadkommit hittills. Tanken är att man ska kunna köpa husen ett och ett. Har du något tips på hur jag ska gå tillväga för att börja sälja eller om du bara vill lämna lite konstruktiv kritik kan du göra det i kommentarsfältet.

Digistamps_PR.indd

9 thoughts on “På Hjärtevägen…

  1. Vilka ursöta hus! Vilken talang du har för att få det så detaljerat och levande. Jag som inte kan/har intresse av att färglägga skulle gärna köpa dessa färdigmålade, men jag har tyvärr ingen tips och trix hur man bär sig åt för att sälja.

    Liked by 1 person

    • Tusen tack Karin för dina värmande ord! Jag får klura lite på det här hur man går tillväga när man säljer på nätet 🙂 Kram!

      Gilla

  2. Så jättefina hus.. Absolut att du ska göra dessa till digitala stämplar.. De kommer att sälja utav själve den 🙂 Kan du inte tänka dig att sälja dem målade oxå för den som inte kan / vill färglägga? Kram på dig!

    Liked by 1 person

  3. Stämplarna är jättefina o jag tror det finns efterfrågan. Du kan ju alltid börja med att starta en fb grupp där du säljer dina stämplar men för att få dit folk kan du låta andra sälja stämplar åxå. Har du sett Carinas fb sida, hon säljer dies o det är en attans rulljans. Hon lägger in nytt flera ggr i veckan. Att skapa en webshop kräver ju lite mer. 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

