Blåkulla nästa…

Glad Påsk! Nu är det dags att dra till blåkulla!

Min värsta kritiker är min dotter. Hon skräder minsann inte sina ord när det gäller mina illustrationer. Fast hon frågar om jag verkligen vill höra hennes åsikt innan hon ger mig den och det vill jag ju… Hahaha!  Ja,ja det är kul att illustrera och det är ju huvudsaken. Även om mitt självförtroende får sina törnar emellanåt. Titta gärna runt här i min blogg och tyck till du också om mina illustrationer och var inte rädd för att säga din åsikt, positiv som negativ. All kritik är välkommen så länge den är konstruktiv.

påskkärring

Kommentera

