CiLi in Papers aprilutmaning…

Det har blivit mycket utmaningingar denna helgen so far. Förutom den jag själv håller i på 48-timmarsutmaningar så har jag ju gjort Kortskissens 300-skiss utmaning och nu gav jag mig också på CiLi in Papers aprilutmaning. Tyckte att det var så underbara, glada färger man skulle skapa efter så jag kunde inte motstå. Och vad gör det om jag stter klistrad i min scraphörna hela helgen när gubben och barnen är borta och inte kommer hem förrän i morgon eftermiddag 🙂 Tyvärr blev mina bilder lite mörka eftersom de är tagna i kvällssol med min mobilkamera, men i verkligheten stämmer de väl överens med utmaningens färger.

Chiliinpapers_aprilutm_1

Chiliinpapers_aprilutm_2

Chiliinpapers_aprilutm_4

Chiliinpapers_aprilutm_3

Chiliinpapers_aprilutm

Kommentera

