Gäst-DT på YouDo!

Idag visar jag ett kort på YouDo! Det är så otroligt kul att ha fått chansen att göra detta, mitt allra första uppdrag som gäst-DT tack vare att jag vann en tävling i påskas. YouDo har ett underbart sortiment av härliga, färgstarka papper, roliga dekorationer, stämplar och allt man kan tänka sig. Jag kan nästan höra vågornas skvalp mot skrovet på den lilla båten när den kryssar fram bland kobbar och skär, måsens skri och känna solen som gassar. Gå gärna in på YouDo blogg för att se fler bilder och förhoppningsvis få lite inspiration ifrån mig eller någon annan gästande DT. 

  

Kommentera

