Sommarutmaning 4-6/8

Jag håller i en pågående sommarutmaning på 48-timmarsutmaningar. Den går ut på att skapa ett kort, LO eller något altrat som illustrerar vad deltagaren tycker är bland det bästa med sommaren. Vad är sommar för dig? Det kan kanske vara att resa, att bada, alla vackra blommor, att ligga i hängmattan, att äta jordgubbar…  Ja, vad som helst! Dessutom ska det finnas med ett litet sommarminne någonstans på alstret. Sommar för mig är HAVET, att ligga på stranden och sola, ta ett svalkande dopp, plocka snäckor… På mitt inspirationskort limmade jag fast några snäckor jag plockat på stranden.

seaside2

Min inspirationsbild.

Vinst

Härligt somrig vinst.

Kommentera

