Liten namngivningspresent

Var med i en tävling igår i gruppen ”Utmaning i en dag” på Facebook. Man skulle skapa en gåbortspresent – något som kan användas istället för en blomma. Tänkte att jag kunde passa på att göra något som jag kunde lägga en liten present i när vi ska gå på namngivning nästa lördag. Sagt och gjort. Lilla Iris kommer att få ett guldhalsband som vi lägger i denna ”presentväska”. Vid mer än tio deltagare i tävlingen skulle vinnaren få ett pris. Tyvärr deltog endast tre bidrag, men jag kan ändå stolt berätta att jag vann och är mycket nöjd med äran att bli utsedd till vinnare. Blev tillfrågad om jag kunde tänka mig att hålla i nästa utmaning som ska ske inom en vecka. Absolut kan jag det! Har redan börjat spåna…

IMG_0450

IMG_0449

IMG_0446

Eftersom min lilla presentväska är ett hopplock ifrån diverse mallar
har jag gjort en egen mall som jag hoppas någon ska ha nytta av.

Mall_presentväska_NY.indd

Mall_presentväska_NY.indd

Mall_presentväska_NY.indd

Mall_presentväska_NY.indd

Mall_presentväska_NY.indd

Kommentera

