Ciliinpapers septemberutmaning…

Jag har lämnat in ett tävlingsbidrag till Ciliinpapers septemberutmaning. Man skulle skapa en layout eller kort efter en skiss. Jag roterade skissen 90 grader vilket var tillåtet och blev bl.a. inspirerad av delar av den som för mig påminde om en tårta med ljus på toppen. Kom att tänka på lilla Iris som fyller ett år nästa månad och passade på att göra ett födelsedagskort till henne. Gillar verkligen digistämplarna på mosdigitalpencil.com. Där kan man alltid hitta något som passar för varje tillfälle. Denna lilla goa tjej med håret på ända hittade jag där och hon påminner verkligen om födelsedagsbarnet som syns nedan 🙂

Skissen

septembertavlingskisscili

Mitt bidrag

IMG_0786

IMG_0789

IMG_0788

Lilla Iris

IMG_0767

Tack för en supertrevlig utmaning Ciliinpapers! Hoppas nu bara på att mitt bidrag blir godkänt.

2 thoughts on “Ciliinpapers septemberutmaning…

Kommentera

