Ännu en julkortsutmaning…

I Facebook-gruppen ”48-timmars scraputmaningar” är det utöver alla andra utmaningar även julkortsutmaningar hela året om. Jag hinner inte vara med i alla, men en och en annan försöker jag få tid till. Julkortsutmaning nr 19 som gick i helgen bestod i att skapa ett valfritt julkort. Twisten var att det inte fick finnas med några blommor med på kortet med undantag om det fanns några med på tex stämpelmotiv eller andra färdiga motiv. Däremot skulle man dekorera med hela kryddor (inga malda). Det var lite kruxigt, men väldigt roligt. Så här blev mitt resultat.

julkortsutm_19

Jag valde att lägga svartpepparkorn och rosépepparkorn i små burkar. Sen hade jag även lite torkade enbär som jag limmade på.

detaljbild

Kommentera

