Slut på min scraphelg…

Barnen är hemma igen och min scraphelg är därmed slut. Har haft det riktigt mysigt och varit riktigt produktiv 🙂 Dröjer säkert länge till nästa gång jag får så mycket tid till min härliga hobby. Här kommer några alster till som jag hunnit med denna helg.

Först ett litet kort med skor på. Tänkt till att hälsa en liten nyfödd pojke till världen. Kan förstås även vara till en flicka om man väljer att frångå det gamla, traditionella färgtänket. 

 

 
  

Nästa kort är ett gratulationskort med en tårta och en stämpel från Mo’s Digital Pencil.

  
   
  
 
  
Det sista för idag är ännu ett ”tjejigt” gratulationskort. Även här är stämpeln från Mo’d Digital Pencil.

  
   

  
  

  
Önskar er alla en fortsatt mysig söndagskväll! 

Kommentera

