Nytt år – Nya tag!

God fortsättning! Det är mer en ett par månader sedan jag senast skrev något här i bloggen. Mycket har kommit i mellan, men nu tänker jag med det nya året ta nya friska tag och börja med att visa ett par julkort från i julas. Jag fick en Big Shot i julklapp och den har gått varm här hemma. Har visserligen inte särskilt många olika dies och embossingfolers ännu, men ska fylla på efter hand.

IMG_1329

IMG_1341

Har några projekt på gång som jag ännu inte har gjort färdigt. Bland annat en ”karusell-ask” och ett minialbum med tillhörande ask helt i de sagolika papperna från DCWV, Once upon a time. Visar här i bloggen så fort jag har det klart.

På onsdag börjar jag som en i nya teamet av inspiratörer hos Instila. Då visas min första inspiration i deras blogg. Jättespännande och roligt! Varannan onsdag med början i övermorgon visar jag mina alster.

Kommentera

