Vintageutmaning

Jag är med i en tävling idag i 48-timmars scraputmaningar. Det var jättelängesedan jag deltog med något, men denna kunde jag bara inte motstå. En vintage-tävling med några enkla kriterier: max 12×12 cm kortstomme, dekorerat med spets, metall och en text. I övrigt helt fritt fram.
Mitt bidrag: Älskar dessa papper, Garden Fable från Prima Marketing.

 Egenhändigt gjorda spetsrosor.
  

  Husen är så otroligt söta tycker jag.



  Metallhänge med glaspärla.


  Texten

Kommentera

