Digistamps…

Idag är jag extra uppspelt och förväntansfull. Jag har nämligen börjat sälja mina digitala stämplar hos Econoscrap som är en ny butik på nätet.

Gå gärna in på econoscrap.com och titta. Kanske hittar du något bland mina alster som tilltalar dig. Mina priser är mycket låga dessutom. Nya stämplar kommer att läggas in kontinuerligt.

Här följer ett litet urval av vad du kan hitta i webbutiken.

Today I’m very excited and filled with expectations. I have starting today, my digistamps out for sale at Econoscrap, a brand new webshop on the internet.

You are very welcome to visit econoscrap.com to have a look at all of them. They are very affordable and I will regularly upload new digistamps.

Here’s a small selection of my designs in the webshop:

”Kaninbus” By: ScrapRose. Finns en hel serie med dessa söta små kaniner.

”Kaninbus” By: ScrapRose. I have designed a whole series of cute little rabbits.

”Minna gungar” By: ScrapRose. Finns en hel serie med Minna.

”Minna gungar” By: ScrapRose. I have designed a whole series of the little girl called Minna.


”Hjärtegatan 9” By: ScrapRose. Finns en hel serie med husen på Hjärtegatan.

”Hjärtegatan 9” By: ScrapRose. I have designed a whole series of houses on Heartstreet.

Kommentera

