Altrad vinlåda…/Altered wine box…

Jag tycker mycket om att gå på loppis. Om helgerna finns det ganska många bakluckeloppisar häromkring och förra söndagen var jag på två av dem. Älskar att gå omkring och titta och göra fynd! Hittade bland annat en ”vinlåda” för en tjuga som jag nu har altrat. Glömde att ta en ”före” bild, men så här ser den ut efter att jag varit i farten och altrat den iallafall. 😀

One of my weekend hobbies is to visit all the fleamarkets around where we live and there is quite a few. Last Sunday I went to two of them. I love to look around and hopefully make a few bargains. This time I among other things found this wine box. Unfortunately I forgot to take a picture of how it looked before I altered it. This is what i looks like now anyway.



Tyckte att det passade bra att klä den i papper från DCWV – Once Upon A Time. Alla beslag färgade jag in med Inka Gold, till och med pärlbandet. Altrade även en kork med band, pärlor och beslag.

I thought these papers from DCWV – Once Upon A Time worked perfect. All the metal parts, the locker, hinges, legs, crown, handle, butterfly and everything, even the pearls I painted using Inka Gold. I found a cork that I altered with ribbon, pearls and metal.

Kommentera

