Spännande nyheter…/Exciting news…


Äntligen kan jag avslöja en spännande nyhet som jag gått och burit på en tid nu. Idag blir det officiellt!! Lilla jag ingår nu i Craft&You Design Team!!! Vi är nio designers från lite olika länder världen över som fått det spännande och ärofyllda uppdraget att vars två-tre gånger per månad, med Craft&You Designs underbara papper, inspirera med våra alster. Det är absolut ingen överdrift att papperna har helt fantastiska mönster och jag kan med glädje stå bakom varenda ett av dem när jag säger det. Det ska bli så otroligt roligt att skapa med dem. Den 1 juni är Pia från Danmark först ut att inspirera. Därefter turas vi om varannan dag och den 13 juni är det min tur. Länk till Craft&You Design hittar du här.

Finally!!! Today I can reveal some exciting news! I am now officially a DT member of Craft&You Design! There are nine of us from different countries world wide that have got this exciting and honorable assignment. Two to three times a month each one of us are going to inspire you with our creations using Craft&You Design’s papers. Every one of these paper patterns are amazing and that’s no exaggeration. I love every one of them and I’m so happy to use them in my creations! On June 1st it’s Pia from Denmark who is first out to inspire us. And then we take turns every second day and on June 13 it’s me. Here is a link to Craft&You Design.

Kommentera

