Karusell/Carousel…

Då var det min tur igen att som en stolt medlem i DT-gänget på Craft&You Design försöka inspirera. Denna gång valde jag en underbar retro kollektion som heter Birthday Party. Jag bestämde mig för att göra en karusell/ask med plats för en fin gåva. Hästen är en digital stämpel, en s.k. freebies (fri att skriva ut och använda) som jag målade med mina Promarkers. Craft&You Design har helt fantastiskt ljuvliga papperskollektioner och här hittar du en förteckning över var du kan köpa dem i Sverige och även i andra länder.
Now It’s once again my turn, as a proud DT member of Craft&You Design, to try to inspire you with a creation of mine. This time I choose this wonderful retro collection named Birthday Party and I made a carousel/gift box. The horse is a digistamp, a so called freebie that I used my Promarkers to paint. Craft&You Design has the most wonderful paper collections for all occations and here you can find a list of where you can find them in Sweden aswell as in other countries.


Kommentera

