En handväska…/A handbag…

Godmorgon!

Idag vill jag gärna visa er en liten väska som jag fick beställning på. När vädret varit så här tryckande hett har inte inspirationen att scrappa varit på topp precis, men jag tycker ändå att jag fick till det. Födelsedagsbarnet gillar K-pop och jag hittade en bild på favoritgruppen som jag satte på ett kort att lägga i väskan plus ett par andra födelsedagshälsningar.
Idag verkar solen ha tagit en paus och även om det är kvavt kan det finnas chans för lite mer scrappande.

Ha en härlig dag!

 
Good morning! 

Today I would like to show you a paper handbag, an order for a birthday girl. It’s been very hot lately and I’ve had a hard time finding inspiration to scrap, but I’m still pleased with the result. This birthday girl loves K-pop and I found a picture of her favourite group to decorate a card with, aswell as a couple of tags to put in the handbag. 

The sun took a break today, so there could be a chanse to do a bit more scrapping.

Have a nice day!


Kommentera

