Fågelkvitter…/Birdsong…

Craft&You Design’s papperskollektioner är helt sagolikt vackra tycker jag och det är en fröjd att som en i DT-gänget få skapa och försöka inspirera andra med hjälp av dessa. Ta t.ex kollektionen som heter Rose Garden som jag valt att använda till detta gratulationskort och fågelholk i underbara, pastelliga färger med romantiska rosor, som jag visar här idag. Länken till Craft&You Design’s blogg hittar du här. Välkommen in och inspireras av mina och mina DT-kollegors alla kreationer. 
Craft&You Design’s paper collections are so increadably beautiful and it’s a pure delight, as one of their DT-members, try to inspire you all. Take for instance the Rose Garden collection as I choose to use for this greeting card and birdhouse I’m showing here today. Romantic roses in wonderful, pastel colours. You’ll find a link to Craft&You Design’s blog here. Welcome in and take a look at all creations, made by me and my DT-collegues.

Kommentera

