Härliga nyheter på gång!

Idag kan jag äntligen avslöja en härligt rolig nyhet! Jag blev för en tid sedan tillfrågad om jag ville ingå i kaBoks nya designteam. Kände mig riktigt hedrad! Klart jag ville! Så nu ingår lilla jag i ett fantastiskt gäng med kreativa, nya DT-medlemmar från både Sverige, Norge och Danmark. Gå in på kaBoks hemsida och läs min och de andras presentationer och titta även in i nätbutiken och se det fina och mycket prisvärda sortimentet. Anmäl dig som följare så får du garanterat mycket inspiration och var med i kaBoks månadstävlingar med chans att vinna finfina priser! Första tävlingen går av stapeln redan nu den 1 september. Missa inte det 🙂

Kram på er!

6 thoughts on “Härliga nyheter på gång!

Kommentera

