Väska med bling…/Giftbag with bling…

Idag är det min tur att blogga för Craft&You Design. Länk till mitt blogginlägg hittar du här. Jag har gjort en väska att ge bort en gåva i. Denna typen av väska har ni sett här i bloggen förut, men jag tycker att de är så roliga och snabba att göra och genom att variera dekorationerna så behöver inte någon vara den andra lik. Rekommenderar dem varmt om ni vill göra något spektakulärt att ge bort en liten gåva i. Pappret är förstås Craft&You Design. Som jag nämnt förut älskar jag alla deras papperskollektioner!! Just denna romantiska kollektion heter ”My Wedding”. Kika in i C&YD’s blogg och kolla in alla papper och passa på att ta en titt på mina och alla de andra DT-medlemmarnas skapelser. Länk till bloggen hittar du här.

Kram!

Today it’s my turn to show you something I made in Craft&You Design’s blog. You will find my blog post here. I made a giftbag. This type of giftbag you have seen a couple of times before here in my blog. I think they are so fun and easy to do and by vary the decorations, no one needs to look the same as the other. I highly recommend them if you want something spectacular to give away your gift in. The paper collection I used here are of course Craft&You Design’s. As I’ve said before, I love all of their collections. This one is called ”My Wedding”. Take a look at all of the collections at C&YD’s blog and don’t forget to check out mine and all of the other DT-members  creations. You will find a link to the blog here.

Hugs!


Kommentera

