Altrad anteckningsbok…

Inatt kunde jag bara inte sova mer än ett par timmar. Vände och vred mig, men det var totalt omöjligt. Inte alls likt mig kan jag säga som oftast somnar innan huvudet träffat kudden. Fram emot fyratiden smög jag mig upp och gick in och satte mig vid pysselbordet. Hittade en tråkig anteckningsbok som jag började altra. 


Så här blev resultatet med papper ifrån Prima Marketing och Bildmålarna, några rosor i matchande färger, chipboard och lite metall. Blev riktigt nöjd med färgerna.

Ha en riktigt skön helg!

Kram!

2 thoughts on “Altrad anteckningsbok…

Kommentera

