Hårt och mjukt…

Idag bloggar jag ett babykort på Craft&You Design. Jag bestämde mig för att jag skulle blanda både hårda och mjuka material på detta kortet. Använde mig av en namnskylt i metall från Tim Holtz och en fjäril, även den av metall, som jag klippte av vingarna på och satte fast en på varje sida om namnskylten. I kontrast till detta hårda använde jag Craft&You Designs vackra mönsterpapper ”Beautiful Day” och ”New Baby Born” samt rosor i matchande mjuka färger. Jag gillar verkligen kontrasten mellan det mjuka och det hårda.
Kram!


Kommentera

