Rosendoft i bloggen…

Idag doftar det rosor i bloggen på Craft&You Design där jag försöker inspirera er med en gåvoask med ett doftljus och ett tillhörande tack-kort. Jag älskar de vackra blommorna och mjuka färgerna på mönsterpapperna som jag har använt mig av. Kollektionen heter ”Wedding Garden” och ”New Baby Born”. Dekorerade med lite spets, halvpärlor, ett par blommor och asken fick vackra metallfötter. När man lyfter på locket sprider sig rosendoften, nästan som om den kommer ifrån rosorna på mönsterpappret. 
Ha en fortsatt härlig scrapdag mina vänner!
Kram!


Kommentera

