Adventskista…

Att gå på bakluckeloppis på helgernamorgnarna under sommarmånaderna är en utav mina absoluta favoritsysselsättningar. Innan någon annan i familjen vaknat smyger jag mig upp och kör iväg. Ibland har jag tur och får sällskap av min äldsta dotter. Man kan göra fantastiska fynd! I somras, på en av mina bakluckeloppis-morgnar, hittade jag t.ex. tre stycken trälådor med underbara beslag. Köpte dem för 5:- styck! Ursprungligen hade det varit flaskor med olja i dem. Nu har jag förvandlat dessa lådor till en kista. Jag skruvade av locket på två av dem, placerade dem ovanpå varandra och förenade dem med gångjärn så att de nu går att veckla ut och hänga på väggen. I denna kista gömmer sig 24 små papperslådor. Pappret är Craft&You Designs vackra julkollektioner North Pole och White Christmas 12×12″. De små papperslådorna var väldigt lätta att göra. Ska lägga ut en liten beskrivning senare.

img_2967-3

2 thoughts on “Adventskista…

Kommentera

